Tuesday 10 January 2012

Penatnyer..

ASSALAMUALAIKOM

Hye apa khabar?hihi ni ha tajuknyer penatnyer nk thu naper?ni diah beritahu awal2 pagi lagi pukul 5:45 papa saya kejut adik saya pastu saya buat2 tidur pastu nk buat apa lagi bgun je lh.msa dh bgun tu terus pegi mandi dkt bilik kakak diah hbis mndi dh habis pakai bju sekolah ni tertidur atas katil kakak pastu papa panggil solat mashaallah hihi diah tertidor..Lepas solat tu mkn breakfast lk mkn roti jagung pastu bru aja nk pakai tudung van dah sampai alamak x pakai kasut lagi pastu pkai stoking je lah dulu.msa dlm van tu terus tertidur.Dah sampai kat sekolah pastu sampai je dekat tapak perhimpunan kna gi tulis nama dekat pejabat macam semua cikgu buat.Lepas itu dh 7:00 pagi bunyi lah loceng pertama.Lepas itu cikgu umumkan pengawas ada perjumpaan ugh penatlh kna brdiri tpi nasib baik sekejap je msa cikgu umumkan lim jia yea jadi ketua pengawas lelaki macam x percaya pulak dia tu dh la sombong.Lepastu nk naik gi kelas tingkat 3 masa dah sampai kat atas tu semua pengawas tertanya-tanya mana  semua orang ingatkan kt bilik muzik rupa-rupanya dekat pengawas pusat sumber hai....Lepastu malas lah nak cerita jadi skip samapi masa yang terakhir,masa BM Cikgu Adzli yang ajar cikgu ada bagi homework semalam jdi cikgu suruh hantar hari in jugak seorang dua je yang tak siap hari ini pon ade homework 20 ayat aaaaaaaaaahhhh!Dh  bunyi loceng kawan saya irdina afifah menemani saya balik sebelum tu saya pergi ambil adik saya dekat kantin pastu van sampai dn habis cito
ok tu je lah yang saya boleh konsi hari ni bye... and dont foget to follow!

No comments: